Målgruppe
Vil du i gang med annoncering på sociale medier – men synes det virker uoverskueligt? Så er dette kursus for dig.
Det er på programmet
I del 1 af kurset får du en grundlæggende introduktion til betalt annoncering på Meta (Facebook & Instagram).
Vi gennemgår trin for trin:
En vigtig del af kurset er den praktiske øvelse:
Du får mulighed for selv at bygge dine egne annoncekladder undervejs – med sparring og feedback, så du går hjem med et konkret produkt, du kan sætte i gang med det samme.
På kursets andel del får du konkret sparring på de kampagner du har lavet siden del 1.
Tid og sted
Del 1: Mandag den 27. oktober kl. 08.00–10.00 på Innovest i Skjern
Del 2: Mandag den 10. november kl. 08.00–10.00 på Innovest i Skjern
OBS: Begrænset antal pladser – max. 10 deltagere. Først til mølle!
Underviser
Simone Abildskov Thomsen fra OPVIND Marketing.
Hun er bosat i Hvide Sande og har mere end 10 års erfaring inden for online markedsføring, branding og PR.