Betalt annoncering for begyndere

 

Målgruppe

Vil du i gang med annoncering på sociale medier – men synes det virker uoverskueligt? Så er dette kursus for dig.

 

Det er på programmet

I del 1 af kurset får du en grundlæggende introduktion til betalt annoncering på Meta (Facebook & Instagram).

Vi gennemgår trin for trin:

  • Sådan opsætter du dine første annoncer
  • Hvilke annonceformater og kampagnetyper, der giver mening for SMV’er
  • Hvordan du rammer den rigtige målgruppe
  • Hvordan du får mest ud af dit budget – også selv med en mindre investering
  • Du bliver introduceret til Meta Ads Manager og lærer, hvilke tal der er vigtigst at følge for at vurdere, om dine annoncer virker.

En vigtig del af kurset er den praktiske øvelse:

Du får mulighed for selv at bygge dine egne annoncekladder undervejs – med sparring og feedback, så du går hjem med et konkret produkt, du kan sætte i gang med det samme.

På kursets andel del får du konkret sparring på de kampagner du har lavet siden del 1.

 

Tid og sted

Del 1: Mandag den 27. oktober kl. 08.00–10.00 på Innovest i Skjern
Del 2: Mandag den 10. november kl. 08.00–10.00 på Innovest i Skjern

 

Tilmelding til del 1 her

Tilmelding til del 2 her

OBS: Begrænset antal pladser – max. 10 deltagere. Først til mølle!

 

Underviser

Simone Abildskov Thomsen fra OPVIND Marketing.

Hun er bosat i Hvide Sande og har mere end 10 års erfaring inden for online markedsføring, branding og PR.