Service på vestjysk

Et kursus i service og salg – på din mobil

  • Online akademi for alle medarbejderne i din virksomhed
  • Se en 2 minutters video hver dag – og afprøv teorien med det samme overfor kunderne
  • Medarbejderne bliver i virksomheden under hele kursusforløbet
  • De gode salgs- og servicevaner forankres i løbet af 100 dages træning
  • Forløbet er gratis*
  • Der er skræddersyede forløb til butikker, spisesteder og servicevendte funktioner.

*Din virksomhed kan søge AMU/VEU refusion der dækker omkostningerne. Læs mere om pris og refusion her

 

Hent info materiale om Service på vestjysk her

 

Hvilke akademier er der og hvilke medarbejder passer de til?

Der er forskellige online akademier, der er skræddersyet til netop din virksomhed og de service- og salgsfunktioner som du har. Du kan se herunder, hvilke akademier der er for din virksomhed. Du kan godt have forskellige medarbejdere med på forskellige akademier.

Retail Academy
Målrettet sælgere i detailbutikker, hvor kunderne har brug for rådgivning eller hvor kunden kan ”tage-selv”, så det primært handler om service.

Hospitality Academy
Målrettet tjenere, café medarbejdere, receptionister og barpersonale.

Service Academy
Målrettet medarbejdere i reception, kundeservice og administrative funktioner.

Convenience Academy
Målrettet medarbejdere i kaffebar, Convenience butikker, kiosker og f.eks.biografer.

Beauty & Health Academy
Målrettet medarbejdere på klinikker, beauty saloner, frisører og andre behandlere.

 

Vil du høre mere om Service på vestjysk?

Kontakt Jacob Muldkjær Rasmussen fra Ringkøbing Fjord Handelsråd på tlf. 29851565 eller jacob@handelsraadet.dk

 

Om Service på Vestjysk

Service på vestjysk er et kursusforløb der formidles af Ringkøbing Fjord Handelsråd og udbydes af Uddannelsescenter Ringkøbing-Skjern. Kursusforløbet kører på en online læringsplatform fra Institut for Læringsdesign.