Kommende arrangementer

Tilmeld dig længere nede på siden…

Webinar: Få styr på kunderejsen ved Carsten Helmuth Pedersen

Hånden på hjertet. Hvor tit handler du egentlig i din egen forretning? Har du styr på, hvad der sker i hvert lille skridt på kunderejsen?

Kunderejsen er betegnelsen for den række af berøringspunkter, som en potentiel kunde kan have med din virksomhed (hjemmeside, telefon, personlig betjening, mail, ordreafgivelse, ordrebekræftelse, levering, faktura osv.).

Denne rejse har enorm betydning for opfattelsen af dit brand. Det gælder derfor om at få det helt rigtige til at ske. Der skal nemlig ikke meget til at forhindre en konvertering til næste trin, hvis noget på rejsen ikke er optimalt.

På webinaret vil Carsten Helmuth Pedersen gøre dig klogere på:
•    Produktchefens maniske fokus på detaljen – sådan bruger du det i din forretning
•   Hvordan du rapporterer og prioriterer indsatserne
•    Tilgængelighed for dine kunder
•    Call-to-action

Webinaret er interessant for dig, der arbejder i en SMV eller iværksætter-virksomhed og mangler inspiration til at se din egen kunderejse efter i sømmene.

Dato: Torsdag d. 17. juni 2021 kl. 15:00 til 16:00

Tilmeldningsfrist: Tirsdag d. 15. juni 2021 kl. 12:00

Tilmelding

Persondatapolitik